16 mars 2011

girls night in

Idag var en helt vanlig tisdag som gjordes om till lite vardagslyxigt härlig med fantastiska personer. Kanske för att fira att jag nu för tiden lyckas klara tentor, men även för att fira frihet från tyfoidfeber. Jag stal ett idé rakt av från min goda vän M.J; nämligen ljummen quinoasallad med rostade grönsaker, halloumiost och pepparrotdressing. 

Här rostas det aubergine, rödlök, champinjoner, squash och pressad vitlök för fulla muggar!



Såhär gott såg det ut! Dessutom fick vi dispens för att dricka hur mycket vin vi ville.
Ja, det är en jojo till vänster, men jag önskar mig en kalmartrissa till min födelsedag, fattar du?




Efter middagen tittade vi på kvalitetsTV som till exempel Stylisterna, Big brother och något efterföljande härligt program på TV11. Clemens gillade läget. Jag älskade det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar